info@prerojen.si   041 289 632

Pripravimo svoje telo na zimske dni

Si želite dvigniti odpornost in razpoloženje ali izogniti alergijskim reakcijam? Ob tej priložnosti vam ponujamo izbrane storitve in izdelke, ki vam bodo pri tem podprli in vam pomagali izboljšati počutje in imunsko odpornost. 

V tej akciji vam ponujamo:

Preberi več

Otvoritvena akcija spletne strani - prerojen.si

Si želite dvigniti odpornost in razpoloženje ali izogniti alergijskim reakcijam? Ob tej priložnosti vam ponujamo izbrane storitve in izdelke, ki vam bodo pri tem podprli in vam pomagali izboljšati zdravje in počutje. 

V tej akciji vam ponujamo:

Preberi več

Oksidativni stres

Oksidativni stres lahko definiramo kot stres organizma, ki nastaja z nenadzorovano proizvodnjo prostih radikalov. Ocenjujejo, da se v mišicah, ki delajo, oksidativni stres povečuje za več kot 100 krat in za približno 20 krat na splošni ravni med intenzivnim treningom. Vemo, da oksidativni stres lahko poškoduje mišično tkivo, oslabi imunski sistem in ogrozi rezultat. Za zmanjšanje mikrotraume mišično-skeletnega sistema in tiste, ki je nastala zaradi podaljšanih telesnih naporov, je potreben ustrezen vnos antioksidantov.

Preberi več

Vnetni stres

Poleg oksidativnega stresa je telo med vadbo izpostavljeno tudi večjemu vnetnemu stresu. Vnetje, akutno ali kronično, je del normalne fiziologije športnika. To je naraven proces, ki, kadar ga ne nadzorujemo, povzroča težke fizične posledice, zmanjšuje sposobnost okrevanja telesa po velikih naporih in ogroža strukturalno celovitost mehkega tkiva, tetiv in vezi.

Imuno-depresija

Na splošno so osebe z napornimi treningi nagnjene tudi k imunodepresiji. Oslabljen imunski sistem povečuje možnost infekcije, posledica tega pa so večje prekinitve treningov ravno zaradi pogostih prehladov in gripe. Mnogim športnikom je ta fenomen dobro poznan. Obstaja trdna zveza med kakovostnim načinom prehranjevanja in kakovostjo imunskega sistema. Raziskovalci so to zvezo preučevali. V študiji z naslovom « Prehranske strategije za zmanjšanje imunodepresije, pridobljene s telesno vadbo pri športnikih », ki jo je objavil Canadian Jurnal in Applied Physiology, so raziskovalci potrdili, da neprimerna prehrana lahko pripelje do negativnega vpliva utrujenosti na imunski sistem. Za ohranjanje imunskega sistema na pravi ravni je pomemben ustrezen vnos železa, cinka in vitaminov A, E, B6 in B12.

Prehrana in dopolnjevanje

Idealna prehrana je kombinacija hrane in dopolnjevanja. Potrebna je zaradi zmanjšanja negativnih vplivov treninga na imunski sistem in na splošno zdravstveno stanje. Pomaga pri boljšem okrevanju po intenzivnih treningih. Kaj lahko pričakujemo od programa dopolnjevanja?

Preberi več

Pretiranost

Ker gredo mnogi športniki s treningi do skrajnih meja, ne preseneča, da so nekateri od njih izpostavljeni tveganju zaradi pretreniranja. Tako imenujemo situacijo, v kateri je preobremenjenost vsiljena telesu glede na sposobnost okrevanja in superkompenzacijo telesa. Superkompenzacija je tisti del procesa okrevanja, v katerem trenutno postaja močnejše v odgovoru na stimulacije, povezane s treningom. Med pokazatelji pretreniranosti sta povečano število srčnih utripov in povišana koncentracija kortizola. Pretrenirana oseba ima lahko oslabljen imunski sistem, podaljšan čas okrevanja, manj rdečih krvničk in je bolj psihično utrujena.

Kontakt - Jožica

T: 041 289 632
E: jozica@prerojen.si

Kje se nahajam? Zemljevid...

Kontakt - Martin

T: 041 506 466
E: martin@prerojen.si

Kje se nahajam? Zemljevid...